sobota, 7 lipca 2012

Yellow Glow



*  *  *














17 komentarzy:

  1. piękne zdjęcie:) kojarzy mi się z letnim spokojnym ciepłym dniem

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne, ale mogłoby być całe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem śliczne zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjęcia też lubię robić zdjęcia, ale nie mam czym, ponieważ aparatb rodziców jest trochę zły (małomegapikseli i nie ma miejsca a usuwać ani na komputer ja dać nie mogę xd) a w telefonie 2,1 (czy coś podobnego


    życzę powodzenia w tym co robisz i zapraszam do siebie

    OBSERWUJĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam świetnego aparatu, ale zarabiam sobie teraz na nowy aparat. Dziękuję to bardzo miłe ;)

      Usuń
  5. Amazing! This is one of my favorites!!!

    http://adollwithoutstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie cudownie!!! Piękne zdjęcie!!! Uwielbiam ludzi którzy mają swoje pasje..... a do tego są jeszcze w tym doskonali :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również podziwiam ludzi, którzy mają swoje pasje ;) dziękuję za miłe słowa (;

      Usuń