środa, 27 czerwca 2012





Put you under my black magic spell 






20 komentarzy:

  1. takie magiczne:)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokeshi ma racje zdjęcie jest magiczne a ja dodam że jest rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłe, że podoba się komuś to co jest moją pasją.

      Usuń
  3. To racja ;) Te zdjęcie ma coś w sobie! ;)


    Byłoby mi bardzo miło jakbyś zaglądnęła do mnie ;) Może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne to zdjęcie! ma coś w sobie tajemniczego - bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, cieszę się że się podoba ;)

      Usuń
  5. cudowne foto ;)
    świetny blog,obserwujemy? , pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również obserwuję ;-*
    mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana miło mi trafić na Twojego bloga! Też uwielbiam cykać zdjęcia ale jestem totalna amatorka i duuużo przede mną. A u Ciebie cudo! Świetne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo mi miło, ale ja również jestem totalną amatorką ;) po prostu kocham to co robię i daje mi to szczęście.

      Usuń
  8. Właśnie . Ciekawe jest to zdjęcie . U nas nowa notka . Zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowe :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. to naprawdę Twoje zdjęcia? są świetne! i zazdroszczę, ja bym w życiu takich nie zrobiła.. :)

    pozdrawiam
    patriszja95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawdę moje, dziękuję, nie ma czego zazdrościć, poza tym 'nigdy' nie mów 'nigdy', bo praktyka czyni mistrza, ale to bardzo miłe ;)

      Usuń